Vacature

Vacature nr.1

Winkel/magazijnmedewerkster

voor 3 dagen per week (1x per 4 weken ook op zaterdag)

 

Functieomschrijving:

 

In deze allround functie werk je zowel voor als achter de schermen. Dit betekent dat je in de winkel

naast kassawerkzaamheden ook een adviserende rol gaat spelen en het als een uitdaging ziet om klanten een passend advies te geven over onze producten. Ook zorg je voor het bijhouden van de voorraden in onze showroom. Uitvoeren van overige werkzaamheden in ons magazijn ten behoeve van de verkoop van de producten uit onze webwinkel. Beantwoorden van inkomende telefoongesprekken en de verzorging van inkomende en uitgaande e-mails. Je bent doordeweeks beschikbaar, maar ook bereid op zaterdag te werken.

Wat wij vragen:

  • Ervaring als nagelstyliste is een pré (diploma is niet vereist);
  • Je stapt zonder aarzelen op klanten af;
  • Verkopen en adviseren past helemaal bij jou;
  • Klantvriendelijk;
  • Flexibel ingesteld;
  • Enthousiast;
  • Vriendelijk;
  • Collegiaal

 

Indicatie werktijden:
Wij zoeken iemand voor 21 uur per week, mogelijk in de toekomst meer.

 


Interesse?
Stuur je motivatie en uitgebreide CV naar [email protected] Voor inlichtingen tijdens kantooruren kun je bellen de afdeling personeelszaken  op 078 737 0145

 

 

Vacature nr.2

Vacature
Accountmanager New Business B2B

Wie zijn wij?
Megabeautyshop is een gepassioneerd familiebedrijf met de focus op  exclusieve en kwalitatieve producten voor de nagel- en pedicuresector. Alle producten die wij aanbieden selecteren wij met zorg om hoogwaardige kwaliteit te kunnen waarborgen. Onze klant staat op één als het gaat om kwaliteit, leveringsbetrouwbaarheid en service. Onze ambitie voor de komende jaren betreft het uitbreiden naar de B2B markt om de zakelijke markt te voorzien van onze producten en het exclusieve kwaliteitsmerk MBS. Om deze ambitie tot werkelijkheid te brengen zijn wij op zoek naar een gepassioneerde accountmanager.

Wat ga je doen?
Het is jouw opdracht om nieuwe spelers in de markt te overtuigen van de toegevoegde waarde van onze producten. Je maakt nieuwe klanten en zorgt ervoor dat deze optimaal op de hoogte zijn over onze producten, beschikbaarheid en kennis.

Wat breng je daarvoor mee?

- Minimaal MBO+ niveau in de richting van commerciële economie of vergelijkbaar;
- Minimaal twee tot drie jaar ervaring in een B2B omgeving;
- Je hebt een goed commercieel inzicht;
- Sterke communicatie vaardigheden;
- Stressbestendig;
- Goede mondelingen/schriftelijke vaardigheden in Nederlands en Engels
- Inkoop/verkoop ervaring;

Waar ga je dit doen?
De functie zal worden uitgevoerd vanaf het kantoor van de organisatie in Zwijndrecht. Uiteraard bieden wij de nodigde middelen zoals een laptop en GSM van de zaak.

 

Wat krijg je er voor terug?
- Werken met een klein, jong en enthousiast team vol ambitie

- Ruimte om te ondernemen, impact te hebben en groei te realiseren

- Vrijheid en ruimte om de rol naar je hand te zetten en je eigen stempel te drukken

- Prima pakket arbeidsvoorwaarden waaronder een aantrekkelijke bonusregeling en laptop /  GSM van de zaak.


Interesse?
Stuur je motivatie en uitgebreide CV naar [email protected] Voor inlichtingen tijdens kantooruren kun je bellen de afdeling personeelszaken  op 078 737 0145

*Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld